Iulius Service

Reparatii auto asigurate rca si casco in constanta


Desi reducerea costului de reparatie, scurtarea timpului de asteptare si imbunatatirea calitatii lucrarilor la care se repara automobilele avariate prezinta un interes major pentru client si companiile de asigurari din Constanta, am constatat cu surprindere, ca practica societatilor de asigurari contravine propriului interes, dar si interesului clientului, de a repara masina ieftin, bine si rapid.

Prima practica abuziva a asiguratorului este aceea de a "trimite" clientul, obligatoriu, sau ca "recomandare" catre anumiti reparatori, unii neautorizati RAR, unde desi calitatea reparatiilor este scazuta, culmea, si pretul este mai mare decat la noi, sau altii asemenea noua, de buna credinta. Explicatie: exista "intelegeri" tolerate sau nestiute de conducerea societatilor de asigurare, intre inspectorii de asigurari si service-uri pirat, care practica tarife mai ridicate decat concurenta in scopul obtinerii de castiguri suficiente pentru spaga romaneasca. Dezavantaj client : de la bun inceput, clientului nu i se comunica valoarea maxima despagubita RCA sau CASCO, service-ul face un deviz initial la limita maxima a sumei, asiguratorul o accepta, dupa care service-ul constata nevoia de "suplimentari", lucrari "ascunse", reconstatari care incarca factura de plata peste limita maxima asigurata conform cu regulamentul CSA, diferenta fiind platita de catre client, cash, cu toate protestele acestuia, vezi problemele de aceasta natura discutate pe forumurile auto.

Relatia inspector-service, indestructibila, sudata prin ani de concubinaj oneros, sfintita de fiecare data cu un procent intre 3-10% din valoarea lucrarilor sau mai mult, obliga clientul sa plateasca sumele suplimentare, cand clientul se crede "acoperit" de polita RCA. Solutia propusa clientilor mei, care au avarii, este sa ceara asiguratorului plata cash, adica de la asigurator catre client, reprezentand "reparatia in regie proprie", bani cu care, bineinteles, clientul rezolva integral problemele masinii avariate, si de multe ori, avand nemijlocit control asupra banilor, ramane chiar cu o suma necheltuita, si in acest mod, clientul urmareste mult mai atent calitatea reparatiilor efectuate, in relatia cu atelierul service fiind platitor de drept.

Pentru inceput, aveti nevoie de un deviz estimativ, cu care veti solicita asiguratorului (inspectorului constator) plata in cash a "reparatiilor in regie proprie". Sunati la 0726.675.020 sau 0722.303.0140 pentru initierea procedurii.

1728179264