Curatare, evacuare, vidare, rencarcare freon ac


Daca avem un compresor blocat de inlocuit, procedura de lucru implica operatii complexe de eliminare a reziduurilor de metal (aschii metalice dislocate din vechiul compresor) depozitate in tubulatura, radiatorul de racire freon, evaporatorul din habitat, rezervorul dezumidificator sau supapa de expansiune. Din experienta proprie, oricat de multe incercari am facut, dupa un compresor distrus, raman atat de multe reziduuri, incat sunt sanse mari ca noul compresor sa se gripeze din nou in spanul metalic ramas cel mai des in evaporator sau in dezumidificator. Recomand cu tarie inlocuirea evaporatorului din habitat, pentru ca acesta nu poate fi bine spalat, fiind greu de demontat. Rezervorul dezumidificator de freon, pastreaza aschii metalice, si se imbiba cu uleiul contaminat, recomand si inlocuirea acestuia. Supapa de expansiune se poate spala, dar multi tehnicieni nu stiu sa o recunoasca unde se afla si multi altii nu cunosc rolul ei, s-a intamplat sa o gasesc pusa invers pe o masina, e nevoie de experienta in lucrul cu sistemele de clima, pentru a face o reparatie corecta. Noi anul trecut am primit in service in cele 3 luni de vara, cate 8-10 masini pe zi, doar cu probleme de clima, diferite defectiuni, de la reumpleri cu freon la inlocuire completa sistem, si asta inseamna minim 600 masini pe an, ceea ce, nu este putin, si spune ceva despre competenta noastra in domeniu. Avem patru standuri automate si semiautomate de golire, vidare si reumplere freon, doua Bosch unul Klimauto si cel mai nou Brain Bee. In fiecare an achizitionam un stand nou, si pe celelalte le reconditionam, pentru a evita ca mizeriile acumulate din instalatiile reparate anterior, care ajung in utilaj, sa va fie livrate in propria instalatie de aer conditionat de pe masina. Acest lucru se intampla frecvent la alte ateliere care nu dau atentia cuvenita reviziei anuale ale echipamentelor cu care se incarca freon in instalatiile de clima auto. Se strica frecvent cantarele echipamentelor de incarcare freon, si din acest motiv trebuie verificate anual aceste echipamente, sa nu incarce prea mult freon din greseala si astfel sa oblige compresorul auto sa lucreze in suprasarcina si sa se gripeze. Folosim materiale de calitate, freon R134-a, ulei Ester-100 si PAG-46 pentru corp compresor, ulei si solutii de contrast pentru freon, o echipa verificata si cu rezultate in anii trecuti (electricieni, mecanici, expert diagnoza cu tester pentru clima), avem toate solutiile existente in domeniu, pentru rezolvarea problemelor instalatiilor auto de aer conditionat sau de clima automata. Sunati la 0726675020 sau 0722303140, pentru o diagnoza a sistemului de clima

1542053103