Iulius Service

Curatare filtru de particule infundat in constanta


Daca un filtru de particule infundat cu funingine se curata atat pe masina prin regenerare, in mod spontan, cat si in atelierul mecanic, prin regenerare asistata de tester, pe loc sau in mers, timp de 20 minute, in cazul infundarii cu cenusa a filtrului de particule, nu se pot face multe lucruri, pentru a-l curata.

Cei mai multi renunta la gandul sa merita sa plateasca intre 1000-1500 Euro pe acest sistem de depoluare, si il perforeaza, dupa care il resofteaza programul ECM, si, in unele cazuri, merge, nu apare martorul luminos de avarie motor, insa masina polueaza, nu trece testele ITP, sau consuma mult si intra in avarie des, daca softul modificat nu este facut de un bun cunoscator.

Atelierul nostru a dezvoltat un mod de a va pastra masina in starea initiala, printr-un proces laborios de curatare a filtrului de particule, care imbina experienta, cu imaginatia, astfel ca filtrul de particule ramane neperforat, softul ECM nemodificat, testele de poluare trec, consumul de combustibil nu creste, si aveti garantie 12 luni ca manopera efectuata va scuteste de opriri in mers sau plafonari ale puterii motorului. Inainte de a intra in detalii, operatia de curatare este un mod de a reduce gradul de incarcare cu cenusa reziduala, de la 100% la aproximativ 2 %, fara deteriorarea masei de calcit (carbonat de calciu) a filtrului, fara gaurire sau alte metode neortodoxe. Pur si simplu filtrul dvs este curatat aproape ca nou, si deja avem in observatie cateva sute de masini asupra carora am efectuat cu succes aceasta operatie, si rata de succes este de 95%. Cu o conditie insa, supapa EGR, injectoarele, debitmetrul sau turbina sa functioneze corect, pentru a nu infunda prematur evacuarea, si masina sa nu aiba mai mult de 400,000 km, caz in care se recomanda inlocuirea dpf (diesel particle filter).

Pretul curatarii este de la 350-550 RON fara TVA, depinde de capacitatea cilindrica a motorului si de dimensiunile filtrului de particule, la care se adauga demontarea si remontarea care poate fi 180 RON (cel mai ieftin) sau 450 RON (la masinile cu cadru sau semicadru de motor)

Pentru detalii rog contactati tehnicienii nostri la tel. 0722.303.140 (Gigi) 

1713551811