La motoarele diesel, de dupa anul 2002, s-a montat in rezervor o pompa de amorsare combustibil, care ridica presiune carburantului de dinainte de pompa de injectie diesel, la 1-4 atmosfere. Daca se defecteaza de obicei nu apar erori pe tester, pompa de ridicare combustibil din rezervor (numita "lift pump") ar trebui sa ajute pompa de inalta presiune sau pompa tandem ori pompa de injectie sa primeasca combustibil imediat de la pornirea masinii, pentru minim 3 secunde, cel putin pana la amorsarea instalatiei de combustibil. Pompa din rezervor defecta, eventual sorbul imbacsit, creeaza o restrictie pe circuitul de carburant, cu efect lipsa de amorsare, pornire grea, sau lipsa pornire, bule de aer pe instalatie, aprinderea senzorului "apa in instalatie", putere redusa in sarcina, debit mic la pompa, avans insuficient la pompa de inalta presiune in mers, pistonas de avans gripat, defect in pompa de inalta presiune, membrana de la intrarea in pompa sparta, debit pompa de inalta presiune exagerat de mic (sub 2 miligrame per cursa), automobil in "limp mode", martorul de tip "bujie incandescenta" aprins, si altele.
Caracteristic este faptul ca nu este inregistrata nici o eroare, si totusi masina este in avarie si nu are forta. Cateodata, la unele masini, ca de exemplu Peugeot 406 diesel motor de 2 litri, am intalnit o falsa eroare atribuita regulatorului de debit de pe pompa de injectie, care desi se schimba, eroarea ramane. Pompele Bosch commonrail cu regulator, sunt foarte fiabile, in 90% din cazuri, defectiunile care par sa provina de la ele, nu este asa. Preturile sunt de maxim 650 ron pentru aceasta pompa din rezervor, beneficile inlocuirii ei atunci cand este defecta sunt mari pentru ca de exemplu la motoarele, vw passat, de 2 litri diesel, fabricate incepand cu anul 2005, injectoarele se pot strica, toate 4, in 3000 kilometri, si fiecare injector costa minim 2400 ron. Daca nu sunteti sigur cum se testeaza si cum se rezolva acest defect, va asteptam la atelierul nostru pentru o diagnoza gratuita.
1725710550